Helt ofattbart..

...att inte alla människor skaffar hund!

Satt i soffan och tittade på tussen på golvet. Tänkte hoppa in i duschen men istället la jag mig bredvid honom på golvet, då tittar han på mig, buffar med tassen på axeln och gosar in huvet under hakan på mig. Då kliade jag honom på magen och han la tassen över axeln på mig och "kramade om" och slickade mig på näsan innan han gosade in huvet under hakan igen, då vände jag på mig för att kolla vad han skulle göra, (typ fnysa och gå därifrån) då tittade han kostigt på mig när jag vred på huvet, buffade mig i nacken, la huvudet över halsen på mig och tassen igen över axeln...
Sen bara låg jag kvar där i flera minuter och bokstavligt talat skedade med min vovve liggandes på golvet...
Det är kärlek utan baktankar på hög nivå!!!

Älskar dig tussen! <3 Hoppas du blir frisk i benen snart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0