Andra halvlek "Sverige - Tyskland" på semestern..

Japp, halva semestern har gått, som vanligt går första veckan rätt långsamt sen bara rasar det på.. :(

Är just nu i Parsberg i Tyskland. Åkte ner i onsdags, S-tälje - Lübeck, övernattning sen vidare hit till Parsberg. :) Det har varit liiite tråkigt väder men annars är det jättefint här. Massor med äldre hus/kyrkor och andra kodak-vänloga saker. Var inne en sväng i Regensburg idag och fixade lite, kollade in stan och åt lunch.. Verkar vara med turister där än här. Bor på ett jättemysigt hotell, som heter Romantik Hotel Hirschen.
Upptäckt den lokala sprit-butiken ;) som säljer Jägermeister (bl.a.) för 90:-/70cl.. så man är ju lite lyrisk, även om jag i princip aldrig dricker annat än öl (ok, kanske nån jäger då och då) så är det ju skit-billigt! Blir att handla lite innan vi åker hem :)
Åker härifrån på måndag, på hem vägen är det inräknat en liten sväng förbi göteborg och Liseberg för att skaka om världen lite upp&ner, fram&tillbaka.. dvs åka lite snurr snurr och ha lite skoj skoj.. äta lite sockervadd.. ;) unt so weither..

Sen blir resten av semester blir hemma i Sverige, en tur till småland med småbarns-familjen Siz & c/o. En kortis bara eftersom jag anmält mig till Lidingö Triathlon Terräng den 15/8. :S *whiie* vad spännande, så efter tyskland blir det hem och hoppa upp på mountainbiken för att träna lite terräng cykling.. Om allt går bra och om jag inte dör innan av ett nervöst sammanbrott funderar jag på att anmäla mig till Stockholm Triathlon-tävlingen i September. :)
Well well... Let's see.. ;)

Nu bli're bira! *mums*

Chaoo so long!! <3


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0