Löpträning/jogg i Parsberg.

Riktigt fin natur att springa i. :) Men det är backigt, inga små backar heller, vissa jätte-branta och låånga, men vad säger man, X-tra träning ;)

Har blivit lite semester-tempo. En back-runda i fredags ca 30 min. Upp&ner upp&ner upp&ner.. Kändes bra i knät. Sprang på trampdynorna, korta steg.

En tur idag/imorse, ca 60 min, blandat underlag, asfalt+grus/skogsvägar. Nästan enbart trampdynorna och främre delen av foten, korta steg. Knät kändes ok hela tiden :))) *YES!*
Hittade ett badhus längs vägen, så det blir en simtur innan det är dax att åka in till Regensburg och heja/titta på mitten/slutet av Ironman-tävlingen. :) ..och kanske shoppa... ...lite iaf.. ;)


..och utöver träningen:
Så är det kalas här nere. :) Fint väder, goa människor och jätte "gulligt".. Lite gotlands-känsla, vsiby-hus och massor med kyrkor. *halleluja* :) Besökte den största igår S:t Peters kyrkan och den var coool.
Lite nostalgiskt, hemlängtandes kollade vi på Allsång på Skansen via bredband och åt köttbulle-lunch på Ikea.
Ett år äldre, smartare och klokare :) Grattis till mig.. Eller beklagar. :) Blev en "tidig" kväll igår, upp 04.00 imorse (ok, jag sov till typ 04.45) full fart till sim-starten, bilkön dit gjorde att det blev en "morgon-jogg" till växlingsområdet. Underbart.. inte.. :) Kollade in simningen sen blev det en tur tillbaka till hotellet för min del, lite frulle och lite slappa.. Och en löptur.
Nu simma sen ut i tävlings-stormen igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0