Första doppet!

Oooo....bada! Äntligen en stund över för ett baaaad! De e fasiken inte fel! :)

Efter över en månad i nya lyan har jag inte fixat nån badkars-plutt, och när jag väl fixade en hade jag inte tid att bada.. Hmm, moment 22, typ..

Tills nu, äntligen. Komma hem med två riktiga tjej-filmer, en påse godis, helgens förväntade konsumtion av diverse stark-dricka (som självklart måste provsmakas) tända lite ljus, dra in högtalaren till badrummet, snabbkyla en Spendrup's i frysen, tappa upp ett varmt bad, stänga av mobilen för en stund och "voilaa!" bäddat för en helschysst slapparkväll! :D ..utan några måsten...

...utom ett...

...tvätt-tiden (som man i princip fått kliva över ett par lik för att få!) eller ja, kanske inte riktigt så brutalt men nära nog, i min värld..
...eftersom tvättmedlet var slut och jag skulle få sätta tassarna utanför dörren igen och gå hela 150m bort till Ica Nöt&Lök för att köpa ett paket, haha, skulle inte tro de va! Det blir att gräva i garderoben istället.. ;)

Hursomhelst, veckan har varit full rulle med kväll/natt-pass på Målis, gympa med Hif, och typ en miljon andra grejer att fixa med, känns det som, så den här kvällen var välförtjänt. Även om jag grejar med roliga saker så måste man få ett break ibland och bara slappa och "peta näsan".

Träningen har kommit igång, klämde in ett löp-pass i måndags, ett simpass i onsdags, och ska väl köra ett imorgon bitti också, om jag kommer upp ;) Inte det lättaste att gå upp alldeles för tidigt, gå ut i en kall luft, för att sätta sig i en kall bil, för att sen ta sig igenom en kall simhall och tillslut landa i en kall pool... :S *totally crazy*
Handlar enbart om vilja...

Men, nu är nog min myskväll över, om det ska finnas en miljondels chans att dra sig upp imorgon, helgen är hel-ledig också, ska lira lite NHL-turnering i trosa imorgon och dricka vingel, sen blir det bygga paintball-bana på söndag på nya stället om allt går som det ska. :) och det gör det ju aldrig..

Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Mian

har också badkar i nya lyan...visst är det lovely =D

2009-10-17 @ 19:39:54
URL: http://karlycke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0