Härlig start på semestern... x(

Usch usch usch..
Regn regn regn...

Men det går väl över hoppas jag. Nu väntar 5 veckors ledighet, *yeahhh* Med undantag för ett och annat pass på målargården, men det kan inte riktigt räknas som jobb... Efterso det är lika mycket röj hemma som dt kan vara där :)
*supermysigt*
Och på tal om röj hemma så har jag faktiskt nosat på en egen lägenhet..
...på andra sidan gatan! Jag flyttar hemifrån!! För andra gången i mitt liv.. Haha..
Men eftersom det är en så super mysig tillvaro med syrran, mayki & alla andra så skulle det vara kul att få en så pass nära... Så man fortfarande kan bjuda in sig själv på morgonkaffe och nyhetsmorgon innan jobbet t.ex.
Får se hur det går, det är visning på tisdag...
hoppas..
hoppas..
hoppas..

Annars rullar allt på som vanligt, mycket träning blir det.. :) Har nog skaffat allt nu för att räknas som äkta Triathlet...
..förutom till viss del konditionen och styrkan, haha, men det jobbar jag på! :)
Det är verkligen superkul träningsform..

Har varit uppe på Ikea idag med Mia, hittade en stoooor matta som jag ska ha i vardagsrummet... Måste bara gömma den innan Yess kommer hem, för då är det inte min längre :(
Och nej, även om det är elakt och rätt länge tills jag ska flytta så ska den inte användas...
..för den är vit! Inga små skoavtryck på den tack!
Det är alltid kul att springa på Ikea, men när man får börja inreda för lite nytt i sitt eget huvud är det extra skoj! :D

Nu är det dax för matt och sex n' the city!
Imrogon är det Triathlon-dagen uppe i sthlm... Ska hämta Ulrika redan halv 8 imorgon-bitti så ikväll blir det bara slappa med en påse godis och sova tidigt!

...och klura ut hur man ska få in två racers i en ford ka...

....hmm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0