Sundsvall, fest & internetkrångel =(

Har inte kunnat blogga på ett tag nu så den senaste veckan får vara ett svart hål i min historia, eftersom man med dagens fina teknologi inte längre behöver använda hjärnan eller minnet. Vårat internt hemma har tagit semester eller gått ut i strejk, vilket som så fungerar det inte iallafall men datorn tycker att det fungerar.. Hmm, skumt det där! Förra helgen åkte vi med Alex upp till Sundsvall, han går på Aware-gymnasiet där och bor på ett internat. Hur kul som helst, man vill nästan gå om gymnasiet. Ett helt kollektiv med bara 15-åringar! Kan de bli mer röj?? Ungefär som en 3 år lång bandit-kryssning(!!!) Det var kallt som fxn däruppe, men fint med all snön. Tyvärr fick vi inte på takboxen på Yess kvast, så jag fick inte med mig brädan... Annars hade man kunnat åka lite.. *whiie* Spenderade istället lördagen i Birsta köpcentrum och brände massa pengar... *Ouf* Men ibland får man, eller...?? Veckan i övrigt har varit rätt lugn, som vanligt.. Äta, jobba, sova... Och lite träning har klämts in också. Måste rycka mig i kragen och ta mig iväg till tkd-träningen eller kickboxningen.. Vill verkligen, men tiden räcker inte riktigt till, det har varit några "måsten" nästan varje dag! *Hmm* Man måste helt enklet bestämma sig och ta sig tiden! Ska bättra mig.. I fredags va jag, Yessica och Jimmy ute en sväng. O'learys, Hamnmagasinet och Stanleys.. Det var ju som vanligt, samma människor, samma musik m.m. men det var ändå riktigt kul.. Hänger ju oftast på vilka man är ute med. Hela dan igår låg jag i soffan med ostbågar, chokladglass och Mer.. På kvällen var jag hemma hos mormor och Kurtan och åt middag (Fläskfilé med PF och Bea-sås, Muuums!) och tittade på Mamma Mia, är väl inne på min 7 omgång nu med den filmen, men den är ju så braaaa! Idag hänger jag på Målargården och röjer runt lite och ikväll blir det kanske bio med Jimpa, har inte ringt å kollat läget ännu, stackarn va på fjortis-korv-fest i Strängnäs igår så efter jobbet ska jag slå en pling och kolla hur han mår! ...om han överlevde! *Hihi*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0