Snart slut på friden!

Endast en helg kvar på julledigheten...

Men det gör faktiskt ingenting, har kommit fram till att jag får någon form utav sömnproblem när jag är ledig.. Halkar jättefort in på natt-banan och kommer inte riktigt ur den.. Har ju iofs alltid varit en kvällsmänniska men det är lite jobbigt när man stirrar i taket halv 4 på natten och absolut inte kan sova.. Som nu t.ex...

Den här veckan som skulle bli min komma-i-form efter julmaten vecka har ju verkligen varit meningslös, snörvlat i soffan hela dagarna framför ett gäng med gamla klassikerfilmer, först idag tog jag mig utanför dörren, (om man inte räknar chippens middag i tisdags)
Åkte upp till netonnet och böt Maykis PSP2 spel, han fick två i julklapp å det var sista dan för byte så jag hade helt enkelt inget val
Men faktiskt så gjorde det mig lite piggare så jag åkte t.o.m. skridskor med Maykel och Karlsson på fågelkärret på eftermiddagen/kvällen. Riktigt nice.
Det var Maykis debut-åk och vem vill missa Bambi på hal is??
Men han var faktiskt jätteduktig och efter en timme typ började han få in balansen och kunna åka framåt!
Han tyckte att det var jätte-kul så imorgon blir det åka igen! Kanske en liten nu SSK:are som föds...!??

Karlsson och Maykel stannade kvar men som dom kycklingarna jag och Pablo var så åkte vi hem tidigare, frusna upp till hår-rötterna.
Rörde ihop en blomkåls-soppa till middag och fick t.o.m. det annars så grönsaksmotståndige Karlsson att smaka, och han tyckte väl att det var sådär gott! Hmm.. Jag tycker iaf att de e supergottis!
Jess slutade vid 21.00 tiden och kom hemramlades med ryggskott, så hon och Maykel spenderade kvällen i soffan framför c/o Segemyhr.
Jag drog mig tillbaka med SATC - the movie och en mandarin som sällskap! 
SATC är alltid lika soft att kolla på, fyra tjejkompisar som inte alltid är sams men som håller ihop i vått och torrt. Som har överseende med varandras brister och personligheter. Synd att det inte är så i verkligheten, eller det kanske finns dom som har det så - en liten cirkel of trust liksom.. Inte helt fel!

Nu e de dax att kidnappa Elvis så man har nåt mysigt att gosa med innan man somnar (eller förhoppningsvis somnar)

Natti Natti!






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0