Lite blogg-fix.

Har suttit hela dan framför dum-burken och lirkat med hur bloggen fungerar med alla dessa html-koder och så, å nu börjar jag få snurr på det tror jag! Men jag skulle vlija veta hur man kan lägga in en bild som bakgrund?!? Nån som vet?? Har tvätt-stuga by the way och skulle tömma en tvättmaskin då jag upptäckte att en ev helvetes-katterna hade bajsat på nåt så hela tvätthögen luktade blöt katt-bajs! *Uuuusch* Skitäckligt! Måste slita mig härifrån snart men de är inte det lättaste, det är ju riktigt kul att greja med datorn när man väl har börjat. Har lovat Yess att dammsuga, men med tanke på att hon jobbar natt och Maykel är hos sin pappa så kan jag nog skita i det till imorgon förmiddag och sitta kvar en stund till.. *hehe* Klick på bilderna för förstoring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0