...å så hamna man iaf i förkylningsträsket då!

Fan, jag som trodde jag skulle klara mig. Tänkte börja träna bort julmaten nu sista veckan på julledigheten, men det kan man ju glömma nu... Fan också, men det var väl ändå rätt otippat att man skulle klara sig eftersom hela huset går och hostar och har ont ihalsen, och i huvet.. Men de e ju inget kul alls!

Snart e det dax för middag hos Chippen, Jimmy och Fuckfejs (Joel) ska också med... Det blir kul å bara sitta å snacka skit =)
Synd bara på huvudvärken... *suck*

Tänkte tvätta bilen också men den får vänta nån dag till.. Hihi..
Har ju som vanligt varit inne och kollat på Mias blogg och snott lite roligheter från henne..

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Baggy-jeans och en hederlig gammal adidas-jacka och palestinasjal..
Vad använder du just nu för skor: Just nu inga eftersom jag sitter i sängen.. Annars gympa-skor..
Favoritfärg på kläder: Grönt eller blått.

Senaste person som
Sov i din säng:
Maykel
Du pratade med: Nizze
Du delade en drink med: Jimmy (om öl räknas)
Du gick på bio med: Jimmy och Joel
Du gick på stan med: Chippen
Skällde på dig: Jessica skulle jag tro..

Senaste
Låt du hörde:
Bonnie Tyler - It's a hearteach (heter den så??)
Film du såg: Nothing Hill
Mat du åt: Korvgryta/soppa... Hmm..
Kram: Maykel
Puss: Maykel
Fest: Nyårsafton.
Känslan: "Fan, jag vill inte bli förkyld..."
Ilska: När det va full rulle inne hos mig när jag precis målat om och allt såg ut som hell överallt!
Resa: Till Finland - Banditboat
Glädje: Finns mycket glädje, kan inte precisera nåt.. =/
Dröm: Flummiga drömmar, har antagligen feber..
Boken du läste: Flodhästen på arbetsplatsen.
Personen du träffade: Jess, Alex, Nizze, Tindra, Maja, Oliver, Ferdinand, Pablo.. D.v.s. Huset Fullt!
Personen du pratade i telefon med: Nizze
Personen du fick sms av: Jimmy
Gången du åt en 7-eleven korv: Inte 7-eleven men korv på statoil utanför IKEA igår..
Gången du var utomhus: Förutom finland var det ca 3 år sen.
Gången du sov: I natt..
Gången hela din familj åt middag tillsammans: På juldagen.
Saken du köpte: Massa skoj på IKEA..

Om dig

Namn: Emma
Ålder: 24
Smeknamn: Tjock-Emma, Moster M..
Syskon: En storasyster.
Sysselsättning: Stripar bilar och annat skoj!
Bra egenskaper: Snäll och ansvarsfull.
Dåliga egenskaper: Tjurskallig.
Yrke: Har nog inget.
Hårfärg: Rött med blonda slingor..
Ögonfärg: Mörkbruna.
Skostorlek: 37-38..

Skriver mer sen!

Tjingeling! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0