Så jxxla trött i mössan! =(

Undrar om det är vinter/vår övergången som knackar på dörren eller va e de som händer?? *Hubelihubelihub...* =S

I'm going crazy..(?) ...maybe.. Eh, nooot! I'm just tired..

Hade ställt in mig på utgång i helgen men så blev det inte..
Som sagt e jag trött och har varit det rätt länge nu. Helt galet, kanske tränar för lite just nu, det blir man ju pigg av.. Faktiskt..
Körde ett pass i måndags på löpbandet, men efter en halvtimme va jag helt slut.. Mysko..
Kanske är förkyld, hmm.. Trivs inte med att känna mig trött. 

Veckan har annars varit rätt lugn. Va uppe i sthlm och fikade med LH i onsdags. I gamla stan, jättemysigt ställe som hette Morten Trotzig. Lite bar/café/mindre restaurang. Kan fungera som förfestarställe i sommar när de blir tajm att dansa upp till sthlms-partajen igen! =) *Hoppas man är piggare då...hmm..* =)

I torsdags va jag, Jimpa, Sejne och hans kompis ute på ing1 och kollade till paintboll-banan. Finns ju lite att styra upp där kan man säga.. =(  Känns som det är dax att börja spela igen snart, det rycker lite i avtryckarfingret.. Hihi.. Men det är lite för kallt ännu. Bössan har en förmåga att förvandlas till nån form av mini-snökanon istället för gevär när det är för kallt.. Kanske ska börja spela med luft istället. Då spelar det ingen roll vad det e för väder.
Efter det blev det "en" bärs på O'learys... Eller fem... Sex kanske de va(!?) Chippen och Yess dök ner också efter hockeyn var slut.. (SSK sux by the way) =)

Va riktig trött-mözza i fredags... *stora gäspen* Försökte duna in en stund framför SATC efter jobbet, gick väl sådär. Snygg-Joel ringde och ville gå ut men jag orkade inte... =( Sorry snygging, next time! =)
Yess ramlade hem vid 8-tiden och skulle ner till Oscar för Mayki var där, jag hakade på en sväng och vi tittade på den nya filmen "Bedtime stories" med Adam Sandler, rätt kul faktiskt.. Sen va det bara hem och spöa kudden.

Till elva imorse när Elvis, Marilyn, Bob och Maykel kom och väckte mig.. Mayki skulle på kalas hos grannen och Yess skulle jobba, så det blev en lugn hemma-dag. Joel och Isabell kom förbi och fikade, Jimmy tittade också in på en kopp kaffe =) Trött-Joel somnade i soffan, så jag och Jimpa passade på att ta en match NHL07! Jag vann nästan... SSK-Djurgården 4-2 tror jag det blev... Men men, sist förlorade jag med typ 15-0 så det tar sig!

På kvällen rullade jag hem till mormor och Kurtan och snyltade in mig på en middag ;o) Hjälpte Kurtan lite med datorn och rotade igenom massa cd-skivor. Fick 10 skivor enbart 60-tals musik som han inte lyssnade på längre.. Hmm, va e de för fel på honom?? =)
När det var dax för melodifiaskofestivalen passade jag på att smita hem igen, har köpt Flashdance och Footloose så det har blivit 60 kanske 70(?) tals klassiker på TV:n hela kvällen och allmännt zoffzlappande..

Imorgon blir det borra upp speglar och hyllor (Yess har tjatat sönder mina öron så de är dax nu) sen ska jag upp till sthlm och fika med Pablo, och lämna lite grejer.. Sen bär det iväg mot Täby, pizza-ätande och Beck-tittande =)

Simsalabim!

<3

Kommentarer
Postat av: Linda

lämnar ett litet fotavtryck att jag läser din blogg :)

www.candywoman82.blogg.se

2009-02-22 @ 11:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0