Ut med det gamla & In med det nya..

Då va det nyår igen då. Känns inte som det hänt så mycket under det senaste året men det har det väl..

  1. Jag har flyttat.. (Vilket börjar bli mer regel än undantag för varje år numer känns det som..hmm..) Det känns bra, men lite tomt i början. Kan ju rätt lätt bli apatisk utan sällskap har jag märkt. :( Typ glömma bort sånna där väsentliga saker som att äta t.ex. ;) Äta bör man annars dör man
  2. Jag har ideelarbetat med Hif under året, haft gympa-pass för funktionshindarde en dag i veckan och åkt på lite tävlingar och dylikt.
  3. Ny förening har startat, Yessicas SMS dansförening.
  4. Jag har skaffat hund, "lilla" Ricci, som numer tar det mesta av min tid och ork, men som är min nya "buddie" Det är jättekul!
  5. Jag ska bli moster, igen, inte det här året men själva produktionen och det mesta av graviditeten har ju ändå varit nu.
  6. Jag har börjat träna Triathlon, hur kul som helst, min egen träning har iofs fått backa undan lite nu med tanke på att Ricci kom in i mitt liv men snart är det dax igen.

Det är väl det större händelserna och förändringarna i just mitt liv men sen har det väl hänt mycket annat som t.ex. Jimpa har flyttat till Trosa. Yess och Oscar bor ihop igen. Alex har kommit hem från Sundsvall.
Tiden går, och det är inte alltid man vet vart den tar vägen. Bara man gör nåt utav den. Det känns som att även om Ricci tar mycket tid nu så är det roligt, man har nåt att helhjärtat engagera sig i, sen gillar jag kanske inte alltid hans morgonrutiner, jag gillar att sova, det gör inte han.. :) Men när man väl kommer ut i skogen en solig vintermorgon, allt ligger stilla och tyst och solen skiner så är det så otroligt härligt! Och sen när man kommer hem igen så tar man sig en kopp kaffe, en varm dusch och tittar på nyhetsmorgon. Kvalitetstid! Sen vore det kanske roligt att dela allt med nån, men det får bli en senare fråga, det händer när det händer. Just nu trivs jag rätt bra med att kunna vara själv när jag vill vara själv utan frågor om varför.. Man behöver inte ta hänsyn till nån.. Ok skjut mig, jag kanske är en fegis eller nåt men då får jag vara det! :P

Idag har Ricci och jag varit med Jimmy Borgström ute i nykvarn och hälsat på massa Siberan Huskys. :) Jimmys gamla granne har 13 stycken. Varav 7 valpar..Supersöta!
Här kommer lite bilder från min första tid med "Tussen"..



Nu är det två-lax-tio redan... så jag önskar alla glada människor ett gott nytt år! Nu e de sovdax, upp och röja i skogen imorgon-bitti! :) *Whieee*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0