Snacka om tok-fort...!

Semestern går mot sin sista helg! Fan så fort det har gått... Men har hunnit med både mycket och lite! D.v.s. både nytta och slappa! Förra veckan var vi ju i idre med fossilerna.. Det var riktigt kul, men vi var nog lite för engagerade de första dagarna, så slutet på veckan blev det mest slappa faktiskt... Men de va skönt, det är ju sånt som behövs ibland på semestern.. ..oxå.. :)
Däremot har ju träningen blivit lite lidande de sista veckorna.. :( Tävlingen närmar sig i Eskilstuna nästa helg och man är väl inte helt på topp.. *gaaah* Men det ska bli jxxxigt kul!! Och har man tur så syns man ju i tv-rutan också...
..förmodligen den som ligger sist i leran och hyperventilerar!
Kanal 6 har ju haft ett samarbete med Powerade, så han Teddie som synts i reklampauserna ska köra sitt race, så det blir nog ett himla kalas där skulle jag tro! :D
Måste hämta ut min Skötkarlen Rör cykeltröja så att Jojje kan få lite reklam-tid i TV-rutan!  ;)

Här är lite bilder från friluftsveckan... :)


        
        

Riktigt nice..

Sen vi kom hem har det bara varit slappa som gäller, sovmornar och filmkvällar.. Förutom i onsdags, då var jag ute för första gången på min semester. Jag, Jimmy, Lill-Jess, Chrille och Nizze tog en krogrunda, först Sorbon sen CP och sist men inte minst Stanleys. :) Va rätt kul faktiskt.. Om man inte räknar med dagen efter vill säga.. *Usch!*
Ju mer sällan man festar desto mer bakis blir man... Ujujujuj.. Eller så är det åldern, har ju faktiskt hunnit fylla 25 också i semesterkrokarna! *usch igen*

Igårkväll var vi jag, lill-Jess, Chrille, Jimmy, Nizze och Dottie uppe på grönan och härjade runt lite. Åkte ju självklart nya Insane, tror aldrig jag varit så rädd förut... Hjärtklappning i kön, hjärtklappning påväg upp och hjärtklappning efteråt!  Fy Faaan vad grym den var! Men inte så illa att jag inte skulle kunna åka den igen.. Härligt läskig sådär..
Och på tal om läskigt, som vanligt bajsade man ju nästan på sig i spökhuset igen... Att man aldrig lär sig!! :) Jimmys tröja är nog aningen längre på sina ställen just nu.. *haha*

Idag har det varit en sjödag, åkte ner till Trosa och jag, Jimmy, Joel, Peter, Mackan och Jonas var ute och åkte båt, grabbsen åkte ring, men jag hoppade över det med mitt ryggont.. Det är säkert sen badmintonen som jag och Rocky spelade i onsdags, fan vicken träningsvärk jag har i skinkorna! *ajajaj* Och Yess har ju en förmåga att alltid slå mig i rumpan, det lilla pervot.. ;)

Jaja, nog om min rumpa, ikväll är det klippning och slingor på schemat. Sen blir det nog sova.. Imrogon-bitti drar jag och Yess ner till götet ochspanar in Madonna.. Ska bli jättekul!
Alltid kul att åka på en roadtrip med syster-yster! :D Let's freak out!!

*haha*

Jaja, puss och godnattis!

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja, jag blir så förbannad - ett gäng ungj-vlar som förstör för så många....grrrr

2009-08-11 @ 22:33:29
URL: http://karlycke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0