Nu jxvlar ska de bloggas! Eller…!?

Undra bara vad man skriver om egentligen!? Hmm, kommer nog på nåt.. Eller...?

Många bloggar ju om sig själva och sina liv, vilket kan kännas ganska läskigt tycker jag, alltså att lämna ut sig själv på internet =O, men varför inte... Orkar man inte vässa pennan och skriva dagbok så va ska man göra då?? Får väl hoppas att inte internet totalhavererat när man bloggat i sisådär 25 år av sitt liv...


Man kan väl öppna lite lätt med att man nu är inne på 40+ tid under två dygn av arbete.. Iofs delvis sovande men ändå, tänk va skönt å få ligga i sin egen säng och titta på sex and the city och svulla chips va!? =)

Men det ska jag göra imorgon, efter ytterliggare 9 timmar av tungt arbete.. Fast jag ska inte klaga, jag har två jobb (vikarie på ett då) som jag trivs hur bra som helst med, hur många gör det egentligen va??

Det finns ju dom som sitter hemma också (eller på Bristol, hihi) och inte har någonting alls att pyssla med, vilket inte heller är speciellt kul om man inte råkar ha en rik gammal farbror som bara öser över en pengar så man kan va ute å resa 48 veckor om året, och hemma i Sverige under våra 4 årliga sol-veckor.. =/

Men nu ska jag iallafall försöka sova lite innan de e dax att vakna igen =) Hörde rykten om att SSK vann ikväll, yeees! Efter 7 föluster eller nåt sånt! =/ Men, men de e alltid som mörkast strax före gryningen!

Godnatt på er alla därute i vida världen! =)

*Kram kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0