Milk and toast and honey make it sunny on a rainy sunday. (saturday)

Hopp hopp! Min första lugna helg fram till proven blev inte speciellt lugn, iallafall inte i fredags. Trots stark karaktär och extremt oövertalig hakade jag på till Trosa på utflyttningsfest i fredags. De va riktigt kul faktiskt även om Trosa inte riktigt är en party-stad då det inte är sommar, men vi lyckades ändå röja rätt bra på sportbaren. Och även hemma hos Joel sen fram till 4 halv 5 på morgonen. Hihi.. Hela gårdagen spenderades i Joels soffa med saft, kebab och Asterix & Obelix, hur har jag kunnat missa den tecknade serien under min uppväxt, (?) Helt klart ett mysterium.. Men det är inte försent än att uppdatera sig! =)

Så, nu e de söndag igen och jag ska släpa mig ur soffan och ut till skogen och springa en sväng hade jag tänkt! Inte för att inspirationen är på topp för det i det här skitvädret och känner mig lite sliten fortfarande efter jäger-koman igår plus att man har 3 gosiga katter bredvid sig.. Men de e bara att rycka sig i kragen ochdra sig ut! =) Brukar oftast kännas så mycket bättre efteråt, det frigör energi:n som nån kunnig skulle sagt.. =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0