Fredag hela veckan??

Shit vad tiden går fort nu. Fortfarande... I flera veckor har det känts som att det bara finns måndagar och fredagar. Undrr va man gör egentligen när tiden bara rasar iväg.. Hmm, jobbar, äter, sover, tränar... o.s.v. Riktigt, riktigt trött idag asså! Kan va för att ja och jessica satt uppe hur länge som helst igår och bara surrade om allt mellan himmel och jord. Men sånt e de värt att va trött för.. Det finns alldeles för få sånna stunder när man bara kan ligga som två grönsaker på sängen eller golvet och bara prata, utan att nåt stör, eller nåt man behöver göra.. *mysigt*
Vad har hänt i veckan då utöver det vanliga..? Hmm, jag och Maykel gjorden en snögubbe. En fika med Mia och Lill-Jess i höstmörkret, en lunch med Joel, inte i höstmörkret men det är ju alltid lika trevligt ändå ;o)
Hoppas på en rätt lugn helg nu, kanske funkar den här gången.. Ikväll är det Magnus Betner på schemat, han e juh så grymt bra! =) Imorogn e de adventsfika med mormor och kurtan! (Ja, jag vet att man ska ha de på söndag egentligen)
Nu ska jag hälla i mig en halv kanna kaffe och hoppas jag inte somnar på väg ner till stan!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0