Julledig!!! =D

Då har man 3 veckors ledighet att se fra emot då! *Whiie* Ska bli riktigt skönt, och hoppas man kan hitta på nåt skoj! Har blivit medbjuden till stöten nu i mellandagarna men eftersom det är nyårsfest i Trosa får man se hur det blir, skulle va kul att åka lite bräda så man kanske kan ta sig upp ett par dagar och sen lämna haket dan innan nyår(!?) Hmm... Får ta mig en funderare...

Har varit rätt lugnt på jobbet nu innan jul, och i onsdgas var det julbord på Torekällberget. Va riktigt bra faktiskt, med massor olika grejer att välja bland och julshow på scenen. Vi va kvar till frmåt 23.00 snåret, men när dom började spela 80-tals pop på dansgolvet dansade vi vidare.. Eller iaf vissa av oss, jag, Inger och Johan gick ner på Stanleys och mötte Jimmy och Joel. Blev rätt suddig i ansiktet, hmm... och självklart fick man en jäger/redbull i handen kvart i två(!) =) Hmm, va hemma vid 3-tiden och de va rätt tungt att ta sig upp i torsdags morse, men strax efter 8 stod man där som ett ljus med knappt rinnbart kaffe i handen för att hålla sig vaken! Ojojoj... Hela gårdagskvällen tillbringade jag i sängen, somna, vakna, somna, vakna... =)

Ikväll blir det lugnt iallafall, bio med Jimmy och Joel, vi ska se den nya Jim Carrey-filmen! =D sen blir det bara hem och sova, imorgon ska jag, Jess och mormor upp till sthlm och julshoppa, dricka glögg och bara allmänt mysa runt! Börjar bli lite av en tradition nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0