Full rulle.

Ända sedan juldagen har det varit full-rulle på schemat, vet inte riktigt vad jag gjort... Jo, har blivit mycket jobb på Målis faktiskt, fick hoppa in och sova natt med Yess nu inatt för att det ringt nån skum snubbe och sökt jobb halv elva en lördagkväll, han verkade inte riktigt helt hundra tydligen och bodde precis bredvid... Hmm, mycket skumt folk i omlopp! *suck*

Innan det hängde jag på Melton's, Linda fyllde år så hon hade samlat ihop lite folk för att äta middag och dricka vingeldricka.. =) Tyvärr blev det lite stressigt på eftermiddagen så jag tog bilen ner och fick nöja mig med en mellanöl men de va jättetrevligt och träffade lite folk man inte sett på ett tag och de är ju alltid kul!

Skuttade hemåt vid halv tio tiden, va rätt trött i mössan och kände mig lite för osocial för att dansa vidare hem till Linda... Men hoppas att dom hade en fortsatt trevlig kväll..
Jimmy tittade förbi en sväng och vi spelade SSX3 och åt godis och chips ett par timmar innan de va dax å skutta iväg till målis!

Ikväll va de lång-fika på Tratten med Joel, Jimmy och Chippen, blev väl typ 2 liter kaffe så de kan bli lite problem att sova inatt... Hmm..


Jaja, hursom.. Snart nyår! Vad hände 2008 då?? Det här snodde jag från Mia som i sin tur tydligen snodde det från Steffi!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Åkte på Bandit-kryssning (2 ggr t.o.m.)

2.
Höll du några av dina nyårslöften?
Hade jag några??? Troligt att man kommer ihåg dom...

3.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, ett par stycken faktiskt..

4.
Dog någon som stod dig nära?
Nej..

5.
Vilka länder besökte du?
Finland.. Iallafall hamnen fast i vattnet, räknas det?

6.
Är det något du kommer att sakna från år 2008 som du vill ha år 2009?
Ja, min ålder!

7.
Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Eeeee.... Öööö.... Inget..

8.
Vad var din största framgång 2008?
Jag har lärt mig dricka Jägermeister rent.. (inte för att de e gott men jag spyr inte!)

9.
Största misstaget?
Att jag provade spela öl-spelet... Fyy faan..

10.
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nä, förkyld bara..

11.
Bästa köpet?
Min platt-TV och mitt bio-ljud!!!!!!!!!!

12.
Vad spenderade du mest pengar på?
Krogen.

13.
Har någonting gjort dig riktigt glad?
Jimmy och Joel, dom gör mig alltid glad!

14.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
B som i bag, B som i box, B som i Bag in Box!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
De e som i hissbraschen, lite upp och ner...

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Man ska inte göra nåt i år som man kanske får göra om nästa!

17.
Vad önskar du att du gjort mindre?
Tänkt..

18.
Hur tillbringar du julen?
Det varierar...

19.
Blev du kär under 2008?
Ja, i Elvis och dill-chips!

20.
Hur många one night stands?
Frågan borde strykas...

21.
Favoritprogram på TV?
Du är vad du äter.

22.
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hatar ingen..

23. Bästa boken du läste i år?
Läsa bok?? Har hört talas om det, skulle va kul att prova nån gång..

24.
Största musikaliska upptäckten?
Vad som helst förutom Johan Palm..

25.
Något du önskade dig och fick?
Platt-TV och bioljud!

26.
Något du önskade dig men inte fick?
Något!!?? Vart ska man börja??

27.
Årets bästa film?
Sex & the City - the movie och Mamma Mia!

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Drack öl i Smögen!

29.
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mycket..

30. Vad fick dig att må bra?
Sommardagar/kvällarna i Trosa, med fest, båt-gliding och underbara människor!

Hej hopp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0